Re: Czy warto kupić HP Laserjet IV ?

Autor: Rob (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 23:31:48 MET DST

> Mam możliwość okazyjnego kupna drukarki HP Laser Jet IV.Warto ?
> Bo nie wiem, czy nie będę miał problemów z kupnem tonera do tego cuda (ile
> teraz kosztuje takie cóś ?)
> Poza tym - są różne czwórki, i nie wiem, czym się różnią między sobą...
> Bardzo proszę użytkowników o opinię...

Według wielu specjalistów od drukarek, to jest praktycznie ostatni udany
model drukarki HP (w zasadzie nie do zajechania)... W firmie mam HP4 (bez
żadnej litery ;)) ) od jakichś 6 lat... tylko rozszerzyłem pamięć do 10MB
(standardowo 2MB)...maksymalna rozdzielczość to 600dpi.

Z tonerem nie ma najmniejszych problemow... sa rozne wielkosci - wersja A
(standardowa) i X (powiekszona)...

Rob.