Re: "Zabezpieczenie" W95 przed dziećmi i im podobnymi

Autor: Lukasz Glebicki (lukasz.glebicki_at_kocha.spamerow.invalid)
Data: Fri 11 May 2001 - 14:40:49 MET DST

 On Fri, 11 May 2001 03:39:40 +0200 "Przemysław Ryk"
<fiku_nospam_at_poczta.onet.pl> wrote:

>To coś nowego, bo ja ze swoim Caviarem 2,5 GB ganiam niemal codziennie od
>ponad 9 miesięcy... Kieszonka zwykła, kupiona za 45 zeta, z dwoma wiatrakami
>na przedniej ściance. Jeżeli chodzi o temperaturę, to po kilku- kilkunastu
>godzinach użytkowania jest ledwo letni...

To z tego wynika, że miałem pecha ???

Może akurat nie ja, ale człowiek, który ten dysk pożyczył. Może teraz są
trochę bardziej odporne dyski na "wojaże"

Moja kieszeń jest plastkikowa, bez wiatraków. Sprzedawali ją wraz z
Optimusem i wiatraków nie ma ;(

pozdrawiam

--
Łukasz 'Blekot' Głębicki  <lukasz.glebicki_at_legia.warszawa.pl>
_________|  www.legia.six.pl  |  Gadu-Gadu:246267  |_________