Re: plyta glowna na AT

Autor: Piotr Piekarski (chemik333_at_poland.com)
Data: Fri 11 May 2001 - 22:54:07 MET DST

Użytkownik "Paweł Kowalski" <kowal_at_kowal.eu.org> napisał w wiadomości
> Witam szanownych grupowiczow!
>
> Czy moze mi ktos polecic plyte glowna ktora umieszcze w obudowie AT, ktora
> umozliwi jeszcze przez pewien okres czasu rozwoj sprzetowy komputera?
Chodzi
> mi o rozsadne rozwiazanie docelowo pod jakies p3_at_900. Czy standard AT
> narzuca jakiekolwiek ograniczenia pod tym wzgledem? (nie stawiam na
> wodotryski tylko na solidnie dzialajacy komputer) Czy ceny dostepnych na
> rynku plyt tego gatunku (300-400 zl) jednoznacznie wyrazaja ich jakosc?
>
> Pawel Kowalski

Owszem sa tanie, ale dlatego, ze to juz miniony standard... raz na gieldzie
w Warszawie (w styczniu) znalazlem plyte na AT z grafa i muza na pokladzie
za 180 zl! to ci jazda!
nie wiem, czy te plyty obsluguja taki wysoki mnznik, ale mozesz poprobowac z
tymi na via, one mimo troche gorszych osiagow powinny dac rade...

--
Piotr Piekarski
chemik333_at_poland.com