Re: problem z biosem

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 18:42:55 MET DST

> bez zbednych wstepow, sytuacja jest taka:
> plyta SHUTTLE 596 v2.x
>
> przechodzi przez self test, drukuje tabelke z konfiguracja, dalej jest
taki
> napis (nie mam pojecia co on oznacza):
> "Veryfying DMI pool data..." i wisi :(
>
> Taki stan sie utrzymuje od kiedy do plyty wlozylem DIMM'a 256M (instrukcja
> takiego nie przewidywala, ale wtedy jeszcze nikt o takich nie snil...)

Witam!
Prawdopodobnie próba rozpoznania nieznanej kości spowodowała "rozstrojenie"
BIOS-u.
Przypuszczam, że tylko metody "siłowe" mogą coś dać tzn.
- uruchomić płytę bez pamięci albo całkiem "gołą"
- przełożyć zworkę na reset BIOS i włączyć na kilka minut komputer,
- wyjąć baterię i włączyć komputer, potem jeszcze wyjąć pamięć (tę starą) i
też włączyć.
lub tez inne kombinacje tego typu.
Dobrze byłoby, aby koledzy z grupy wypowiedzieli się co do stopnia
niebezpieczeństwa zaproponowanych przeze mnie sposobów. Nie chcę mieć Cię na
sumieniu. Oby lekarstwo nie było gorsze od choroby.
Powodzenia i dużo szczęścia
Gregorek