partycjonowanie dużego dysku pod dos/win

Autor: Justyna Biała (nell_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 18:45:33 MET DST

Mam dysk 41.1GB (IBM,IDE), który jest widziany w całości
przez BIOS a DOS widzi jedynie niewiele ponad 8GB. Udało mi się sformatować z
tych 8GB 2GB i zainstalowałam Windows Me, bez problemów.
Ale. Co mogę zrobić, aby sformatować resztę dysku i założyć pozostałe partycje
(np. drugą jako extended i na niej 2-3 logiczne) ?
Czy istanieje jakieś wyjście pozwalające na nienarusznie przy tym tej
podstawowej jaka już istanieje?

Justyna Biała