Re: Jaki Laptop (CITO)

Autor: rrozwad_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 11 May 2001 - 15:55:26 MET DST

> proponuję Dell gdyż ma najlepszy support jaki znam (jak wykupisz gwarancję
> na 3 lata z interwencją w następnym dniu roboczym. U mnie w firmie mamy tej
> firmy ok 40 noteboków, ale jak zdecydujesz się na Della to tylko z Windowsem
> 2000 bo z win98SE same kłopoty są , nie pomagają najnowsze sterowniki i
> patche na system.

Dzieki za rade. Sam w sumie stwierdzilem ze to najlepsze wyjscie. Zawezilem
krag poszukiwan do tych ktore maja obsluge techniczna zarowno w USA jak i w
Europie: Compaq, Dell, Fujitsu, Toshiba, IBM. IBM za drogi, Toshiba nie pozwala
na wlasna konfiguracje laptopow, Fujitsu sie ponoc czesto psuje (zrodlo: mIRC),
wiec pozostal Dell i Compaq. Ale tylko ten pierwszy ma oferte cenowa godna tego
co zawiera.

Pozdrawiam