Re: seler mi sie przegrzewa

Autor: Sebek (sebek_at_iname.com)
Data: Fri 11 May 2001 - 14:03:00 MET DST

> a obroty wiatraka jakie sa????

bios pokazuje kolo 4300 czy jakos tak, ale nie bardzo wiem skad on ta
wartosc moze brac przeciez czujnika nie ma zadnego

> a jak duzo dales tej pasty bo nadmiar przyniesie odwrotny skutek
> powinna byc cieniutka warstwa

jeszcze bede sie bawil

> sprawdz mocowanie radiatora i czy dobrze przylega radiator do
> jadra procka

zalozyc sie go da tylko na 2 sposoby bo jest symetryczny w jedna strone,
jeden brzeg opiera sie na podstawce, a srodek na jadrze procesora

>naluz cienka warstwe pasty termoprzewodzacej
> badaj temp. tylko w biosie wina nie odpalaj spraawdz tez napiecie
> zasialania procesora tak zeby chodzil na standardowych

tak tylko ze jak nie dam 1.6V to sie proc nie daje krecic

> zadnaj rozwniez o dobra wentylacje w obudowie tzn popraw kable i
> paski tak by nie przeszkadzally w obiegu powietrza szczegulnie wokolo
> radiatora!!!!!!!

kurcze chyba stane z suszarka (na zimno ofcors :) ) i bede patrzyl czy jest
roznica