Re: problem z płytą MS-6340

Autor: Zbigniew Rutkowski (rutkowskiz_at_zetokat.com.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 13:42:53 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> "Zbigniew Rutkowski" <rutkowskiz_at_zetokat.com.pl> wrote in message

> milczy -
>
> zresetuj ustawienia biosu zworkka na plycie
> sprawdz czy sie procek wogle grzeje
>
> a tu masz strone z kodami bledow
> http://www.republika.pl/help/errors.htm

A jednak dobrze myślałem: brak pamięci powinien być sygnalizowany. Dzięki za
adres.
Zresetowałem bios. Procesor nie grzeje się albo grzeje bardzo słabo. Trudno
mi powiedzieć, sprawdzam to metodą "organoleptyczną" - przy pomocy dłoni.
Spróbowałem przez chwilę (kilkadziesiąt sekund) zatrzymać wentylator -
procesor nie parzy.
Zbyszek