Re: spowalnianie CD

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 12:22:54 MET DST

In article <MPG.156268862b841311989814_at_localhost>, maniack_at_tychy.com
says...
> ja mialem kiedys cdrom creative 4x. to byla machina. czytal wszystko,
> nawet tekture... teraz to jest syf totalny :) kiedys musialem w sklepie
> po ram stac pol godziny, bo przylazl gosc z 10ma padnietymi 52x
> kreatywnego. jaja byly ogolnie takie, ze kazdy padl w inny sposob. jeden
> sie nie otwieral, inny plyt nie czytal, inny nie chcial zamknac, jeszcze
> inny w srodku rozpierniczyl plytke z oryginalnym windows 2000 (jednak
> backupy dobrze jest robic :> ), jeszcze inny sie spalil, itd... :)

Moj to odwalil jeszcze inny numer i to dwa razy. Naciskam Eject (bo
chcialem wyjac plytke:), a tu wyjezdza sama tacka :))) Plytka zostala w
srodku :) I co ty na to :) Mi wlosy deba stanely, bo tego sie po nim nie
spodziewalem.

> to sie nazywa kreatywnosc kreatywnych singapurczykow ;)

ROTFL :)

--