Re: Podkrecanie GForce-a

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 12:28:44 MET DST

hey

MGB wrote:

> TO jest GF2 Pro a nie GTS.

jednak nie Pro, mam taka sama, pixelwiev ma
4 rodzaje tych kart na DDR GTS I Pro patrz
http://www.prolink.com.tw/english/product/vga/xplayer.html

umnie na solteku 75KAV i D750 niekrecona karta i procesor:
3dmark2000 - 6145 (1024/768/16)
3dmark2001 - 2480 (1024/768/32)

krecenie procesora podnosi ogolny wynik, ale poszczegolne
skladowe czasem sa takie same, a nawet gorsze:
przy D750_at_930 (7.5x124)
3dmark2000 - ok. 6800
3dmark2001 - ok. 2750
przyrost zegara 24%, w testach tylko 10%, ale przy 124 podzial
szyny jest 1/4 a nie 1/3, pewnie dlatego.
niestety nie zapisalem tych wynikow i podaje je orientacyjnie.

karty jeszcze nie krecilem, bo nie wiem nawet czym to zrobic.
czy moze znacie jakies programy, najlepiej free.

pozdrawiam
Adam Czajka