Re: problem z płytą MS-6340

Autor: Zbigniew Rutkowski (rutkowskiz_at_zetokat.com.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 12:02:23 MET DST

Użytkownik "KSX" <krzychu_at_ppcor.org.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem jak jest w tym konkretnym modelu MSI.
> u mnie w msi k7t turbo na płycie są cztery diody sygnalizujące na czym
> stanął start (ew. co się uszkodziło) - opis w instrukcji płyty
> U mnie nic nie piszczało - czarny ekran, brak startu karty grafiki,
> wszystkie wiatraczmi się kręciły.

W MS-6340 nie ma, niestety, diód. Jest tylko beeper. Przed chwilą
dowiedziałem się od znajomego, że jeżeli pamięci nie ma, albo jest
uszkodzona, to komp wcale nie musi niczego sygnalizować i po prostu milczy -
jak w moim przypadku. Jak w końcu jest z tą sygnalizacją? Czy są w sieci
jakieś opisy sygnalizacji błędów beeperem?
Zbyszek