Re: TEAC540E - upgrade firmware'u

Autor: Czepcu (czepcu_at_interia.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 09:40:59 MET DST

> Nie rozumiem jak to się nie mogło powieść - jak to to można skrzanić???
> Rozumiem że chciałeś zapodać wersję 3.0
> adador

Hehe - da się zepsuć. Ja przy upgradzie zapomnialem wylaczyc
autopowiadamianie o wlozeniu plytki (chociaz wiedzialem za trzeba to
zrobic - nawet w instrukcji pisze) i mi windows wywalil w trakcie upgrade'u
bluescreena.
Ale jakosi mi sie udalo - wylaczylem to autopowiadamianie i zrobilem upgrade
jeszcze raz i poszlo - teraz jest w wersji 3.0

Pozdrawiam
Łukasz Czepiec
http://www.czepcu.prv.pl