problem z płytą MS-6340

Autor: Zbigniew Rutkowski (rutkowskiz_at_zetokat.com.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 09:30:51 MET DST

Witam.
Wczoraj kupiłem płytę MicroStar MS-6340 (pod Durona). Niestety, poza
zasilaniem wentylatora procesora, płyta nie daje znaku życia. Nie sprawdza
obecności dysków, podłączona karta grafiki nic nie wyświetla, nawet buzzer
nie piszczy. Można ją tylko Wszystkie połączenia na pewno są w porządku,
zasilacz podaje wszystkie napięcia (zmierzyłem).
Czy ta płyta wymaga jakichś magicznych czynności przed odpaleniem czy jest
po prostu uszkodzona?

--
Zbigniew Rutkowski
rutkowskiz_at_wp.pl