Re: Czerwone Maki...

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Fri 11 May 2001 - 04:53:05 MET DST

In article <9ddnrp$pvr$1_at_news.onet.pl>, "Marcin Zolynski"
<eaux_at_poland.com> wrote:

> Mac`i nie sa wredne!
Sa wredne:) Dzisiaj mialem nieprzyjemnosc dokanczania programu na Macu G4
(ktory i tak robil za terminal:) i okropna klawiatura (miniaturowe
kursory) i myszka-hamburger o malo nie doprowadzily mnie do szalenstwa.
Tego sprzetu nie da sie po prostu z przyjemnoscia uzywac. Cale szczescie,
ze udalo mi sie dopasc Sun-a, bo bylem na skraju zalamania.

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming