Re: Nowy dysk twardy, najchętniej Fujitsu ale...

Autor: VUEGO (vuego_at_tele2.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 23:44:34 MET DST

On Thu, 10 May 2001 08:57:30 GMT, stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl (Janusz
Kolodziej) wrote:

>BTW: Fujitsu poprawilo elektronike. Nowa dostawa MPG3409AT-TC
>Rev.7 jest tak cicha jak starsze dyski ale czas dostepu jest mniejszy niz
>w egzemplarzach z oznaczeniem FF Rev.5 z lutego:
>U mnie:
>dysk 40GB: Rev.5 Rev.7
>HDTach 20.3ms 16.2ms
>CoreTest 8.2 ms 6.7ms
>(srednia z testow 3 egzemplarzy dyskow)
>Uwaga: we wszystkich dyskach bylo AAM ON
>dlatego HDTach pokazuje tak duzo. No ale chyba dlatego
>kupujemy Fujitsu na FDB zeby korzystac z AAM, nieprawdaz? :))

A mnie już zmęczyło szukanie tych dysków i kupiłem IBM z serii 60 GPX.
Co ciekawe jest cichszy od Fujitsu a swój dotychczasowy dysk uważałem
za naprawdę cichy :-))). A osiągi, dla mnie rewelacja !!! Oby nie padł
;-). Niestety z ATA 100 abita nie współpracuje najlepiej ale to już
raczej nie jest wina dysku.
   icq: 17887854
e-mail: vuego_at_tele2.pl