Re: IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL - zaraz mnie co trafi.

Autor: Tomasz Bryja (tommyREMOVEIT_at_post.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 23:03:54 MET DST

Hello!

[ Once upon a time, Radoslaw Sokol wrote: ]

> 90% coś nie tak ze sprzętem (szczególnie pamięci, napięcia i chłodzenie),
> 10% sterowniki wadliwe/niekompatybilne. Tak wynika ze statystyki :)

Jesli koledzie chodzilo o IRQL_NOT_..., a tak prawdopodobnie bylo, bo ten
problem glownie spedza sen z powiek uzytkownikom windowsa2000 i sdi, to jest to
konflikt softwareowy, a nie sprzetowy.

> Przede wszystkim sprawdzić dokładnie sprzęt metodą podmień/testuj.
> Zacząć od najprostszej konfiguracji, bez dodatkowych kart (sama
> grafika najlepiej).

Ja tak juz wymienilem praktycznie calego kompa poza kabelkami do dyskow... Nic.

regards, Tomasz Bryja [ tommy_at_post.pl, icq://26490836, http://trantor.dhs.org ]