Re: Jak uruchomic kompa bezposrednio podlaczajac do sieci ?

Autor: Adam Podstawczyński (adam_at_english.w3.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 19:08:37 MET DST

Orient Men, napisało Ci się:
> jak w temacie - zalezy mi na mozliwosci uruchamiania kompa
> w momencie przylaczania go do sieci (bez koniecznosci wlaczania
> zadnego przycisku przy obudowie) wiem, ze jest to mozliwe, ale nie
> jestem pewien co dokladnie za to odpowiada, na razie szukam opcji
> w biosie, ale na razie nic mi nie wychodzi :(

Wake on Lan, musisz włączyć w biosie, mieć kartę z obsługą WOL i
oprogramowanie z drugiej strony które ci to włączy (działanie tego
oprogramowania polega na wysłaniu specjalnie spreparowanego pakietu). Czy to
o to chodzi?

--
Adam Podstawczyński
Linuksłownik: http://kolos.math.uni.lodz.pl/ap/linukslownik/