Re: Dwa dyski, czyli co ma piernik do wiatraka...?

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 17:58:17 MET DST

> Nie. Osobne dla kazdego (jeden jest w kieszeni z oddzielnymi diodami
> zasilania i pracy dysku).

Przeprowadziłem więc testy na moim sprzęcie, układ podobny pierwszy dysk na
IDE1, drugi w kieszeni na IDE2, oba master i jedyne.
W trakcie pracy na dysku pierwszym dioda pracy świeci się tylko w obudowie,
ta na kieszeni - ciemna.
Podczas pracy na dysku w kieszeni rozbłyskają obie diody pracy -
synchronicznie.
Wniosek: ten typ tak ma, a moja teza, że ten drugi nic nie robi tylko
błyska - jest prawdziwa.
Pozdrawiam i dziękuję za nakłonienie do zajęcia się czymś mniej poważnym
:-))
Gregorek