IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL - zaraz mnie coś trafi.

Autor: Tomek T. Neas (neas!post)
Data: Thu 10 May 2001 - 15:06:51 MET DST

Z takim komunikatem wiesza mi się komputer mniej więcej raz dziennie. Na IRQ
11 siedzą mi trzy rzeczy: AGP, Live! i jakieś ACPI cośtam. Live! już
przekładałem do innego slotu, ale znowu powrócił na IRQ 11. Czy ktoś ma
pomysł jak pozbyć się tych zwisów? Dodam, że zmieniałem niedawno płytę bez
reinstalacji systemu i chciałbym żeby działał stabilnie w miare przez jakiś
miesiąc bo wtedy planuję nowy dysk (a u mnie reinstalacja trwa 1-2 dni
(konfiguracja wszystkiego itd.) więc wolałbym nie robić tego co miesiąc).
Aha - zwisy zdażają się całkowicie w losowych momentach, czasem od razu po
włączeniu czasem po kilkunastu godzinach pracy, czasem gdy NIC nie robie na
komputerze etc. W obudowie mam 37-39 stopni a na procku 47-49 więc to nei
powinno być problemem, nic nie jest podkręcane. Na grafice radiator od
socket 7 (z 5 razy większy niż standardowy) i pełnowymiarowy cooler Titana
(5300 rpm).

Konfiguracja:
Windows 2000 Professional + SP 1 + VIA 4in1 1.30
MSI K7T Turbo RAID
Duron 850
384 MB SD RAM
Riva TNT 1 16 MB (Creative)
Live! 1024
Teac CD-535E-A
Teac CD-W54E
Quantum Fireball EX 6.4 A
Quantum Fireball ST 3.2 A
Siecówka noname (na Realteku)

Będę wdzięczny za każdą pomoc...

I jeszcze jedno pytanie - jakie standardowe napięcie ma D850? Wiem jak to
odczytać z procesora, ale nie chce mi się zdejmować radiatora, ścierać pasty
itd. więc może ktoś wie? ;>

--
 P o zdrawiam
  <\ _