Re: FLATRON 775FT problem 17"

Autor: SPiwowarczyk (spiwowarczyk_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 12:05:49 MET DST

> 1. nowiutki flatron po 3h pracy zaczął gubić ostrość i wracać do
właściwego
> wyświetlania i tak nazmiane

FT ,czy FT + - tak z ciekawości pytam, BTW skoro nowy to go do serwisu!

> 2. czy koniecznie po restarcie komputera musi włączaś się DEGAUSS?

troche tak jak bys chcial za przeproszeniem miec caly czas czysta pupe, a
wycierac ja tak tylko od czasu do czasu ;-). To przeciez dla dobra geometrii
twojego obrazu,

BTW handluje tymi monitorami i nie wiem skad jestes i gdzie (od kogo go
kupiles) ale jak sie nowy LG 'maze' (efekt 'mory') to albo stoi kolo niego
jakis zaklocacz (AGD z duzym elektromagnetycznym), albo jest ferelny i trza
go odniesc do chlopakow z serwisu bo zapewne gwarancji masz na niego 36mcy i
ona od tego wlasnie jest, jeszcze jedna uwaga: lepiej prosto do serwisu bo
wytedy maja obowiazek w ciagu 14 roboczych zrobic, jak bys przez sklep do
serwisu oddawal, to w karcie zaznaczone ze do 21 roboczych!. Nie ma zmiluj
sie sproboj powalczyc o zastepczy na czas naprawy a lg do serwisu....

Pozdrawiam
Slawomir Piwowarczyk
serwis_at_resnet.com.pl

]