Re: OKI ML 321 Turbo

Autor: coralgol (coralgol_at__nospam_polbox.com)
Data: Thu 10 May 2001 - 11:28:52 MET DST

On Wed, 9 May 2001 12:53:50 +0200, "Marek Adamski" <marek.adamski_at_hax.com.pl>
wrote:

>rozbieralny, rozbieralny, i nawet składalny - mam głowicę zrobioną z dwóch
>uszkodzonych (połamane igły)
>ale takiej usługi nie odważyłbym się komuś proponować

zgadza sie tym bardziej ze igly sa zgrzewane, czyli nie da sie rozebrac i zlozyc
z 2 glowic 1 tak, zeby to dzialalo jak oryginal.
co do sposobu na sygnalizacje przegrzewania, pare razy pomoglo mi przygrzanie
punktow lutowniczych czujnika. mozna go zreszta ominac, nie pamietam teraz
dokladnie, chyba cieply ma duzy opor, jak przerwa (a moze odwrotnie? ;)).

coralgol