Re: notebook- pytanko?....

Autor: Pawel Topa (topa_at_icsr.agh.edu.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 10:38:15 MET DST

Czesc!
> 2 czy mozna podlaczyc zwykla klawiature i mysz do laptopa?
Tak, choc to zalezy od modelu. Mam Armade 1700, ktora ma PS/2, Serial i
USB, wiec mozna sobie troche powtykac. W praktyce korzystam tylko z
zewnetrznej myszy na PS/2

> 3 czy bedac wlaczony na zasilaczy( taki chyba zawsze jest w komplecie) moze
> toto chodzic czly czas?
Tak.

> czy wtedy laduja sie baterie?
Tak, jesli byly rozladowane.

> sa modele z nie litowymi bateriami?( takie lepsze juz)
Hmm... sa z NiMH i jeszcze jakies, ale w praktyce LiIon sa najlepsze.
Nie wiem czy sa juz jakies lepsze rozwiazania.

> 4. czy by polaczyc laptopa z pc stacjonarnym trzeba jakies specjalne
> oprogramowanie? wyszukane kable wejscia?
Ja po prostu polaczylem UTP (skretka). Napisz jak funkcjoonalnosc chcesz
uzyskac.

> 5. czy standardowe modemy maja wejscie na wtyczke jak do ojputera?( zwylka
> tpsa) w domysle bedac w roznych miejscach czy moge sie laczyc z netem tylko
> podlaczajac wtyczke do laptopa?
Z tego co wiem to gniazda sa standardowe.

Pozdrawiam

--
Pawel Topa 			http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~topa/
Institute of Computer Sciences, University of Mining and Metallurgy