Re: Kto to potrafi!?

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 09:29:58 MET DST

Użytkownik "Jerzy P." <angled_at_jg.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam big problem.
> sformatowałem dysk w notebooku i teraz nie moge wgrac windowsa, bo
notebook
> nie widzi cd-roma na Pcmcia( tylko taki jest w wyposażeniu) nie bylo by
> problemu gdyby byl wewnetrzny, ale jest na pcmcia, a dyskietka startowa
nie
> posiada sterownikiow pod cd-romy na pcmcia. czy zna ktos sposób na wgranie
> systemu oprócz podłaczania dysku przez przejsciowke do normalnego pc-ta( a
> jesli juz przez przejściowke to potrzebuje opis wyprowadzen napięc na
> przejściowce)
> [...]
Witam!
Mam taki pomysł, ale dość czasochłonny.
- zainstalować system na HDD, przegrać tam właściwe pliki, skonfigurować,
- uruchomić system z HDD,
- zainstalować Norton Commandera (z dyskietek)
- połączyć notebooka z PC kablem szeregowym
- skomunikować maszyny za pomocą Norton Commandera,
- przegrać na HDD pliki instalacyjne Windows
- dalej wiadomo.
Powodzenia
Gregorek
PS, W razie konieczności służę dalszą pomocą.