Re: kompreja pojedynczych plikow 'on-the-fly' pod Win2000

Autor: Domino (domik100_at_yoyo.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 00:39:01 MET DST

> ale z innej strony - jesli m$ mowi, ze moze chocdzic kompresja w locie z
> procem p166, to znaczy w takim razie algorytmy sa prostackie :) szkoda,
> ze nie ma wersji kompresji, ktora mozna podpakowac :) wtedy to sie
> oplcac miec proca 1ghz ;)

wyglada to tak jakby m$ specjalnie zostawil otwarta furtke dla innych
producentow oprogramowania, ale jakos nie widac jak dotad programow
dzialajacych na tej samej zasadzie i zamieniajacych systemowa funkcje
kompresji :(
albo nie ma takiej potrzeby - w co szczerze watpie - kazdy lubi
pokompresowac to i tamto
albo jest to trudne do wykonania w co tez watpie - nie znam sie na pisaniu
softu pod winde ale chyba wystarczy napisac odpowiedniego dlla co by
zastapil funkcje systemowa - zrobic hook-up i gotowe.

a moze sa juz takie programy tylko mi o nich nic nie wiadomo? jak znacie
jakies to zapodajcie linki. bylbym wdzieczny

Domino