Jaki Laptop (CITO)

Autor: rrozwad_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 09 May 2001 - 23:11:48 MET DST

Witam

Mam problem z podjeciem decyzji o zakupie laptopa.

Z recenzji ktore zdazylem przeczytac, metoda eliminacji doszedlem do kilku firm
produkujacych ten sprzet.

Zastanawiam sie nad: Toshiba (Satelite Pro), Dell (Inspiron 8000), Micro
Express (NP4800C), Fujitsu PC (Seria E)

Czy ktos ma jakies pojecie o tych markach? Czy wogole warto je brac pod uwage?
Jakie marki warto kupic i dlaczego? Ktore firmy produkuja wadliwy sprzet? Jakie
sa z nimi najczestsze problemy?

Zalezy mi na niskiej cenie i sprzecie klasy:
PIII 800 MHz, 1024 x 768 XGA, 128 MB RAM, 10/100 bT + modem 56k,
20 GB HD, 2x USB, Serial, Parallel, TouchPad (w kolejnosci priorytetow).

Czy mozecie mi poradzic dobry sprzet opierajac sie na waszych doswiadczeniach,
albo raczej odradzic wadliwy?

Wielkie dzieki za poswiecony czas i okazana mi pomoc

pozdrawiam
Rafal