Re: Problem z DivX na Duron-ie 800

Autor: Bartek (bartm_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 21:23:39 MET DST

Pro2A,
> wszystko
> np: w....

Witam !

To juz jest chyba wina tych plyt MSI K7T PRO 2A...Bo ja mam to samo.
Zawiesza sie komp podczas ogladania div-x...Po jakims czasie wisi albo blue
screen...Chociaz ostatnio probowalem z innymi driverami od karty graf...I
bylo dobrze. Chociaz nie wiem czy to jest to.
Na pewno nie jest to wina pamieci, procka. Mozliwe jeszcze ze divx
zawieszaja sie tylko podczas odpalania ich na dysku a na CD jest OK. Wiec
moze ATA 100 ?? Nie wiem...

Trzeba probowac.

pozdrawiam