Re: Kilka pytań o skład kompa :)

Autor: Piotr Krauz (housik_at_box43.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 20:37:19 MET DST

Cala konfiguracja jest ok jezeli chcesz ja uzywac do tych zastosowan do
ktorych napisales
poecam plyty MSI (raczej bezawaryjne , moze nigdz nie bedziesz musial czekac
2 tyodnie az ktos raczy ja zserwisowac
Procesor ci calkiem wystarczy i nawet w dobie nowego windowsa ktory sie
pojawia calkiem ci wystarczy
Nagrywarka Teac nie mialem z nimi zaczestych spotkan o LG sie nie wypowiadam
bo nie wiem
Karta graficzna do tych zastosowan tez ci wystarczy ( praca biurowa i
internet)
Nie pisales nic o pamieci 128 MB to minimalna liczba na jaka sie moge
zgodzic :) ( podobno to dla nowej windy minimalna ilosc :))
pozdrowienia
Housik
Użytkownik pluton <M.Pluta_at_nabla.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:9dbgm3$24t$1_at_news.tpi.pl...

Witam

Przede mna zakup kompa, wiec chcialem sie poradzic
eksportów.

1) plyta: proponuja mi MICROSTAR K77 turbo ATX u100 Lite za 505 PLN
ale jest tez ECS Via KT 133 ATX u100, ATX za 350
Co Wy na to ? A moze co innego ?

2) AMD K7 Duron 750 MHz za 250 ( plus 40 wentylator )
Wszystkie inne procki sa duzo drozsze.
Co Wy na to ? A moze jednak cos innego ?

3) Nagrywarki:
Teac 8/8/32 520 PLN i LG 8/4/32 za 410 PLN.
Warto brac Teaca ?

4) Riva TNT2 M64, 32 MB wystarczy ?
Nie gram w zadne gry, komp bedzie do lekkiej pracy
i do internetowania.

Dzieki za ew. podpowiedzi

cul
pluton