Re: Word 2K na Word 97 - konwersja ?

Autor: Piotr Chlabicz (pchlabicz_at_poland.com)
Data: Wed 09 May 2001 - 20:32:36 MET DST

nie ma takiej potrzeby. Word97 z powodzeniem czyta dokumenty tworzone w
Word2k.z jednym zastrzezeniem: mianowicie niektore obiekty jak np. spis
tresci sa traktowane w wd2k jak hiperlacza, a w poprzedniej wersji nie. i
takich podobnych groszkow moze by wiecej w odniesieniu do niektorych
obiektow. natomiast jezeli twoje dokumenty to przede wszystkim teks, tabelki
i ew. ramki, czy listy numerowane/punktowane itp, nie bedziesz mial probemu.

Piotr Chlabicz

Uzytkownik "Tomasz Holdowanski" <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:sj3eftobvpi96gtsd1nq540c7pfiji7r22_at_4ax.com...