Re: Nagrywarka- LG 8080B a Pamela Anderson

Autor: paul (ciepiela_at_ks.onet.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 20:14:42 MET DST

Użytkownik "SPiwowarczyk" <spiwowarczyk_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Pameli nie ma :-( , ona zajeta pompowaniem biustu jest)
> Ale jest problem:
>
> Procesor duron700, 128 ram, dysk 40gb 5400obroto/minuta, MB gigabyte
Ga7ZM
> i nagrywarka LG 8080B (8/4/32) przy nagrywaniu z predkoscia x8 'siada
bufor'
> predkosc przestawia sie na x4, DLACZEGO? zdroworozsadkowo: dane zbyt wolno
> naplywaja do bufora, nagrywarka nie ma czego nagrywac bo bufor pusty wiec
> zwalnia, ale DLACZEGO?

Miałem taki problemik gdy nagrywarkę (ten właśnie model) miał gostek
podłączoną na jednej taśmie z dyskiem UDMA66 (jednocześnie transfer z dysku
był tragiczny...). Po rozdzieleniu urządzeń transfer dysku znacznie się
poprawił, ale nagrywarka - pracująca samodzielnie na kanale ide - nadal nie
chodziła poprawnie - ostatecznie pomogło wyłączenie trybu UDMA dla tego
kanału w biosie..

pozdrówka