Re: Płyta do athlona

Autor: itchy (itchy_at_wp.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 20:06:45 MET DST

Użytkownik "Wonder" <wonder34_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Intela p
> >
> Osobiście wybrałbym Athlona. Do tego płytę Abit KT7A-RAID.
> Właściwie może być bez RAIDa, ale z RAIDem możesz podłączyć
> do płyty osiem urządzeń IDE ATA100.
Potwierdzam. Mam Athlona 1GHz + Abit KT7A. Jest bardzo dobry
zarowno pod wzgledem stabilnosci, jak i wydajnosci.
Po odpowiednim ustawieniu opcji w BIOSie, w SiSoft Sandra 2001
przebija analogiczny referencyjny zestaw Szmatlon+KT133, bez zadnego
podkrecania. W innych zastosowaniach wydajnosc tez ok, jak na
SDRy i FSB 100 MHz of coz.

--
pozdro
itchy