Re: celek 700MHz

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 19:45:11 MET DST

Użytkownik ms <DUNIA1_at_POLAND.COM> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9db9ng$o9q$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Jaka temperature powinien miec celeron 700 i do jakiej go shlag nie
trafi?
> Z gory dzieki

Witam

po pierwsze to polecam strone producenta na ktorej wszystkie procki sa
dokladnie opisane, a po drugie to do okolo 70 C, a po trzecie to sam
musisz sprawdzic kiedy go szlak trafi :))) Ja mialem 633 i jak mialem
kiepski wiatrak to mialem 95 C :)))) i troche tak chodzil. Jak zalozylem
pozadny wiatrak to mial kolo 30 paru stopni.

--
Pozdrawiam