Re: Pamiec do 286... czy ktos jeszcze pamieta?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 09 May 2001 - 17:58:52 MET DST

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message news:3AF6ED62.CC0E562_at_iname.com...

> A wkładasz tylko SIPPy czy pamięć na płycie też zostawiłeś?

Pamięci na płycie nie miał... Ma za to "dip switch" z 4 zworkami.
Niestety nie opisany - nie wiem czy przypadkiem tam się nie ustawia
rozmiaru pamięci. Niedaleko jest zworka podpisana parity...

Testowałem te osiem SIMMów w 486 i działały - fakt, nie długo
je testowałem, ale działały. W tym 286 rozpoznawane są jako 1M
i na dodatek po 5 minutach system MS-DOS się wykorbia błędem
parzystości przechwyconym jako NMI - SYSTEM HALTED i po zabawie :-(

Najgorsze, że te cztery SIMMy są teraz do tego 286 podlutowane
"na chamca" :-) więc za bardzo pola manewru nie ma (aby np.
wymienić na drugie cztery i sprawdzić). Nie wiem jak 286/12MHz
się grzały, ale ten mój jest parzący w dotyku - może uwalony?