Tryb awaryjny... dziwny objaw.....

Autor: Hawlik (hawlik_at_pnet.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 20:19:10 MET DST

Witam. Problem dotyczy nastepujacego sprzetu.
Ecs K7VZA
Duron 700
ram 64mb
Riva tnt2 m64
dziwiek zintegrowany....

Komp zlozony byl jakies swa miesiace temu... moze 3.. ale bez roznicy....
Sluzy glownie do celow borowych i w niewielkim stopniu rozrywkowych..:)
jednymi slowy prowie nic nie robi!
Chdzil pieknie az pewnego razu postanowil uruchomic sie w trybie
awaryjnym.....
nastapilo to p instalacji drukarli (laxcmarka)
i od tamtej pory robi to bardzo czesto... tzn 6/10 uruchomien tryb
awaryjny.....
(system win98 1edycja).
odinstalowalem stery od drukarki, nic dalkej to samo....
W koncu przeinstalowalem system (na win98se) i wszystko bylo pieknie, i dzis
dzwoni do mnie wlascicielka zrozpaczona ze komputer sie znowu uruchomił w
trybie awaryjnym......
Teraz ponoc robi to bardzo zadko ale.... jednak robi!

No i teraz pytanie za 100pkn. co sie dzieje????
prosze o wszelkie sugestie bo ja juz swoja wiedzw wuczerpalem i zalamuje
rece.... a chcialbym jaj pomuc.

z gory dziekuje za wszelka pomoc.

Pozdrawiam