Re: bios a win.2000prof. pl.

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Mon 07 May 2001 - 23:21:25 MET DST

-~*dworake*~- <da whatever>

> Jak zrobic upgrade biosu majac zainstalowany windows 2000 prof. pl .Na
> pewno nie z dosu bo go nie ma , a z win tez nie mozna. Nie mozna nawet
> utworzyc dyskietki startowej :-( ani dyskietki z plikami
> systemowymi:-((((

Jesli producent plyty nie oferuje utila do upgrade'u biosu z windowsa
(ASUS, ABit, MSI na przyklad) to pozostaje Ci tylko wystartowanie z plyty
startowej Win9x lub tez dyskietki startowej Win9x/DOS'a i upgrade spod
niego, jesli nie masz skad czegos takiego zalatwic to sciagnij sobie
jakiegos utila do dyskow IBMa- IBM tworzy dyskietki startowe z PC-Dos-em.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."