SBLive pod Dosem

Autor: voder_at_usun.to.debesciak.delta.pl
Data: Tue 08 May 2001 - 00:41:39 MET DST

Witam
Jedno pytanko -- ma ktos moze wpisik w autoexec.bat aby zainicjowac
SB Live w Dos ?? Mam drivery ale Readme jest bardzo skape, proba odpalania
programow nie powoduje w zasadzie zadnej reakcji:
co powinienem zaladowac sbinit.com sbeload.exe sbeset.exe ? z jakimi
parametrami ??
Mam jeszcze cos takiego jak sbecfg.exe....
dwa pozostale sbemixer (to jak sama nazwa wskazuje mixer) i sbego (to program
diagnozujacy) wiem do czego sluza, natomiast co robia wyzej wymienione ??
ktore powinny byc w autoexecu ??

Nie chodzi mi o SB16 Emulation ktore ostatnio wreszcie mi sie udalo uruchomic
na Abicie (gryzlo sie z HPT ;PP) a o czystego DOS :)). Stary soft do SB
robil odpowiednie wpisy, niestety nowy zapomina o DOS i w sumie wogole tych
driverow nie daje :((

Voder