Re: Jaki zestaw za 7000 pln

Autor: Kenwood (kenwood_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 16:10:41 MET DST

Użytkownik Straits <serwis_at_futuro.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9d9j4r$5j1$1_at_szmaragd.futuro.pl...
> Spoko, tylko po co komu ZIP ???!??!?! Zastanawiam się, czy 1 osoba na 1000
> użytkowników komputerów ma wogóle chociaż dostęp do ZIP'a ??? Odchodzi
trzy
> stówy.

A np. MP3 to jak chcesz przeniesc? Drivery od kogos, kto ma szybkie lacze a
nie modem. A robote z pracy? A patche do gier, niektore waza pop
kilkadziesiat MB. A .... i wiele innych powodow, ktore sklonily mnie do
zakupu ZIPA do domu.

Po co taka obudowa ??? Nie wystarczy za 130 zł ????

No nie... Jak podzespoly najwyzszej marki to obudowa do dupy? Enlight daje
odpowiedni prad, jest supercichy, bardzo ladny, idealnie-profesjonalnie
wykonany (zadnych ostrych krawedzi), standard full ATX, co znaczy, ze mozesz
wyjac plyte glowna BEZ WYJMOWANIA zasilacza. Mialem 3 obudowy i teraz mam
Enlighta jest NAJLEPSZY

Monito spoko -
> ale NEC.

Do wyboru do koloru:))

 pozatym nie wiem dlaczego, ale jakoś by mi ta karta
> "nie pasowała". Proponuję wejść na stronkę Tom's Hardware cośtam. Mają tam
> bardzo dobre testy wydajności kart graficznych. Warto poczytać niż później
> kupić za 800 zł szmelc i żyć z myślą, że za 50 zł. więcej możnaby kupić co
> przyzwoitszego

Tak dalem dla przyladu ten model radeona. Radeon daje jakosc Matroxa z
szybkoscia Gforce w grach! Super 2D i szybkie 3D do zabawy i pracy
NAJLEPSZA - radeon.