Re: przeniesienie systemu na nowy dysk twardy ?

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 15:35:28 MET DST

Użytkownik "Mis" <kowalmis_at_promail.pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie
> Wielkie dzieki za wszystkie wskazowki.
>
> Zdrowko
> Mis

Witam!
Metodą tradycyjną, czyli
- podpiąć nowy dysk obok starego, (najlepiej jako master na drugim secondary
IDE)
- ustawić w BIOS-ie automatyczne rozpoznawanie dysków,
- wystartować normalnie ze starego
- założyć na nowym partycję, ustawić jako aktywną i sformatować,
zrestartować maszynę.
- zwyczajnie przekopiować wszystko z dysku na dysk
- udać się na dysk C: i napisać sys D: (o ile nowy ma taką literkę)
- wyłączyć maszynę, wypiąć stary dysk, w to miejsce wpiąć nowy.
- wszystko (chyba o niczym nie zapomniałem)
Przyjąłem, że na starym dysku jest jakiś Windows lub DOS,
Powodzenia
Gregorek