Re: Skladnie kompa samemu i wybor plyty?

Autor: Miki (Mikpo_at_wp.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 15:19:13 MET DST

>chyba najbardzie boje to podlaczene zasilacza do plyty glownej.
>Czy da sie ta wtyczke zasilajaca zle podlaczyc i czy to grozi
>natychmiastowym spaleniem plyty

W zasilaczu ATX (tylko taki wchodzi w rachube) NIE DA SIE zle podlaczyc
wtyczki. No chyba ze jestes bardzo silny..........;-))))

>A jak jest z softem i ustawieniami biosu, nie jestem za
> bardzo w temacie bo na mojej starej GA 586T2 niegdy nic nie trzeba bylo
>ustawiac.

Jak chcesz zeby dzialal tak jak nalezy (szybko) to trzeba ustawiac na
kazdej..... :-(((
Lepiej zacznij byc w temacie.

>.........i za kazdym razem kazdy cos innego mowi (kazdy chwali swoje).....

To ja tez sie pochwale: MSI K7T Turbo (KT 133A) z RAID za ok. 600
Stabilna jak zadna, daje sie krecic (konieczny upgrade BIOS-u), CPU do ~1.66
GHz

> ABIT KT7A (coraz gorsze rzeczy o niej slysze.......

Ja tez

> Czy mozna do kontrolerow RAID podpiac dyski/cd-rom'y, ktore beda
> pracowac w normalnym trybie (bez raid)

W instrukcji mojej plyty napisali ze mozna....

>....czy do Athlona 1333 i GeForce3 trzeba mocniejszy zasilacz niz 300 wat

Do A1333 z GF3 wystarczy, ale zalezy czy włozysz cos jeszcze (dyski, CD,
CDRW itp)