Re: AMD 500 i DIVx-y

Autor: pmalkowski_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 09 May 2001 - 14:52:51 MET DST

Dzięki wszystkim za rady, chyba na razie dołożę ramu, to jednak wydaje mi się
najlepszym wyjściem, potem skombinuje jakąś kartę graf. 4MB PCI (nie mam AGP),
może ma ktoś za pół darmo :).

Niektórzy zalecali mi karty graf.16MB i twierdzili że bez tego ani rusz.
Otóż u mnie filmy haczą się tylko trochę i to nie wszystkie, a mam grafę 2MB !
U kolegi na "Virdżu" 4MB chodzą spoko (ale poza tym ma inny konfig, stąd moje
pytanie w co zainwestować).

Pozdrowienia
Przemek