Tuner PixelView

Autor: Rysiek Z (rysiekz_at_interq.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 14:27:05 MET DST

Witam!

Posiadam nastepujacy sprzet: Duron 800, Plyta LS K7VAT+, Ram 128 MB, DAYTONA
RIVA TNT 2 M64 32 MB i TUNER PixelView w wersji Play TV PAK.

Wszystko instaluje sie pieknie lacznie z obsluga radia, pilota i kamery lecz
problem pojawia sie przy ogladaniu TV. W trybie OVERLAY obraz jest
wyswietlany przez pierwsze 0.5s po czym sie zatrzymuje. W trybie preview
obraz skacze i jest gorszej jakosci. Probowalem juz zmieniac rozdzielczosci
karty, wymieniac karty miedzy slotami itp, lecz to dalej nie pomaga.

Wiem ze na innych komputerach o podobnej konfiguracji jest ten sam.

Moze ktos poradzi mi co mam zrobic. Z gory dziekuje za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam