Re: Odp: BIOS

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Wed 09 May 2001 - 13:28:22 MET DST

"Przemysław Ryk" wrote:

> Connecting... Loggin in... Veryfing password... Passowrd confirmed... Access
> granted... "ZZZZZbigniew The Third" <rocky_at_skrzynka.pl> has written in
> 9danfk$os$1_at_news.tpi.pl that:

Sorry za głupie pytanie, ale czemu odpisujesz temu [tu wstaw określenie].
zamiast go wpakować do KFa? On już chyba dość dał się tu poznać, i tylko
śmietnik się robi, jak próbuje się dyskutować z kołkiem, co każdemu plonka
zapowiada. BTW jak o nim myślę, to mi się przypomina text z głębokiej
podstawówki ,,nauczyć gówniarza to chodzi i powtarza'' :->

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl <- nowe zdjęcia!
strona antyspamowa: http://www.antyspam.prv.pl
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)