Re: Problem z AMD K6-2

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 13:06:19 MET DST

Użytkownik "Lukasz Masko" <masko_at_yen.ipipan.waw.pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, że zadaję takie, może głupie, pytanie. Czemu wyłączać cache
> video? Rozumiem, że chodzi o cache'owanie BIOSU video. Zawsze sądziłem, że
> raczej przyspiesza... mogłem być w wielkim błędzie :-)
> Lukasz Masko
> --
Witam!
Takie ustawienie opcji Video BIOS Cacheable jest zalecane dla kart TNT/TNT2.
Konsekwentnie więc, skoro GeForce jest następcą tych kart, stosuję się do
tego zalecenia.
Jak prawie dwa lata jak przeczytałem na stronie
www.tweak3d.net/tweak/rivatnt
--------------------------------------
Video Bios cacheable - desabled or default. This shouldn't cause problems
but won't significanlty boost performance.
Video BIOS shadow - enabled, this is speed up VGA BIOS accesess (like DOS
dir, etc.). Disable if you experience problems.
Więc się stosuję, przy okazji robiąc własne eksperymenty w tym zakresie. Z
tego co wiem, to wszystkie te ustawienia mają jakieś znaczenie w DOS-ie
wyłącznie.
Zdrowia
Gregorek
PS. Ale może się coś zmieniło, o czym nie wiem, a informacje są dość
wiekowe, jak na Internet.
PS. 2 . Kurcze, ta strona jeszcze jest właśnie ją obejrzałem.