Problem z AMD K6-2

Autor: Wojtek B. (insel_at_ks.onet.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 08:09:31 MET DST

Witam grupowiczów i mam taki problem
Znajomy prosił mnie o zainstalowanie Geforca na starszym sprzęcie i pojawiły
się problemy.
Po zainstalowaniu Windowsa 98 i wgraniu Via Service Packa ( próbowałem
rożne) zainstalowałem draivery do Geforca ( Creativ Anihilator i także różne
drivery strasze i nowsze) i karta chodzi poprawnie ale kiedy tylko włączę
jakąś grę to wszystko chodzi 3 klatki na sekundę , to samo tyczy się Divxa
filmy chodzą klatka po klatce.Nie jest to sprawa starych czy nowych Service
Packów Via bo próbowałem różnych to samo tyczy się driverów karty graficznej
, nie ma też konfliktów z przerwaniami .

Prosze o szybką odpowiedź .