Re: resetowanie kompa

Autor: Marcin (marcinp_at_hot.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 00:39:36 MET DST

Tomasz Kruszelnicki napisał(a) w wiadomości: <9d9d5i$80c$4_at_news.tpi.pl>...

>Masz racje, ale niektorzy producenci zaznaczaja, ze plyta powinna
>obslugiwac procki np do 800MHz. Niestety asus troche mieszal z wersjami
>plyty i w zasadzie nikt nic nie wie.

W zasadzie mnożnik i magistrala jednoznacznie określają max.
szybkość procesora. Asus cwanie to ujmuje na www:
"ASUS P2B can support current PentiumRII processors running
from 233MHz to 450MHz, and higher speeds in the future."

>Tak, ale sa przeciez przejsciowki z regulacja napiecia, a bios 1012
>powinien bez problemu obslugiwac P3.

I obsługuje, z tego co wiem

>Tlumaczenie niektorych, ze cos co
>ma regulacje napiecia, w rzeczywistosci nie ma, jest troche...

Też tak myślałem i sam może niezbyt fortunnie użyłem określenia
"regulacja napięcia". Jednak posty i strony asusa (głównie .de)
skłaniają mnie do przekonania, że przejścówki z tzw. "regulacją
napięcia", tak naprawdę go nie regulują, a jedynie "żądają" od
płyty.

>Litosci :) Sciagnelem z tej grupy prawie 6000 postow

To mało. Ja ściągnąłem 27.000 (nagłówków oczywiście).
Zaznacz sobie off line wszystkie z "p2b" w temacie i pobierz je.

> i nadal nie
>znalazlem konkretnej odpowiedzi. Rowniez poleganie tylko na WWW asusa
>jest fascynujace, ale nie zawsze zgodne z prawda.

Dlatego właśnie polecałem posty a nie www. Konkretnie myślałem
właśnie o tych, które wbrew stronom Asusa, mówią, że już od
rev. 1.04 daje się coś więcej zrobić.

Pozdrowienia
Marcin