Re: Jaka Płyta?

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 00:30:56 MET DST

Cześć,

> mam abita kt7a - stabilny jak ch*** !
> mialem jazzy jak mial bios stary - teraz super zabawka bez zwisow -
d600_at_933mhz
> no zadna inna tak nie kreci jak abit ( te 'nowe')
> zejsc mi z abita :) ! a abitfaq tyczy sie wiekszosci kt133

Po pierwsze najlepiej żeby w ogóle nie było potrzeby żadnego Faq'a. Po
drugie nie każdy jest zainteresowany podkręcaniem. Po trzecie jeśli Ty nie
masz problemów to nie zakładaj, że inni ich nie będą mieli (różne systemy,
różne karty, różne pamięci, różne procki itd.). Po czwarte Duron to
zabaweczka i nie trzeba do niego nadzwyczajnej płyty. Po piąte nie wyrażaj

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."