Re: Jaka Płyta?

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 23:57:39 MET DST

Cześć,

> No dobra a co z ECS-em podobno ta płytka wygrywa wszystkie testy a
> kosztyje tylko 370zł?

Jakie testy? Cenowe?

Jestem umiarkowany w osądzie bo nie miałem do czynienia z odpowiednią
ilością płytek (te co widziałem były OK) a np. Vindex twierdzi, że na rynku
są płytki różniące się zdecydowanie awaryjnością (np. słaby stabilizator)
jakby zostały wyprodukowane w innej fabryce (różnią się minimalnie
optycznie). Te co miałem w łapach chodziły równie dobrze co MSI czy Asus.
Szkoda tylko, że nie nadawały się do podkręcania procków ...

Jednak wolałbym dać te 150 zł więcej za MSI ...
To jednak mój własny wybór ... ktoś może mieć inne zdanie ...

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."