Re: Samsung CD-rom

Autor: Zaprzal (zaprzal_at_interia.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 22:08:47 MET DST

Nie wiem co poradzić, ale u mnie jest to samo. Warczy jak samochód i dziwnie
głośno się otwiera.Czasami ma "napady" i zaczyna głośniej pracować, wtedy
wystarczy zdecydowanie uderzyć w obudowę komputera i cd rom pracuje cicho
(jednak te odgłosy to i tak oznaki niedługiego padnięcia napędu).
Pozdrawia - użytkownik nędznego samsunga :-)