Cooler-problemy ?

Autor: rafcio_rafcio_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 08 May 2001 - 20:15:50 MET DST

Mam pytanko kupiłem sobie celerona 800 (wcześniej miałem 700) i doradzono mi
abym sobie kupił dobrego coolera i zrobiłem tak kupiłem coolera spire z
aluminiowym radiatorem ale stała się żecz dziwna po założeniu okazało sie że
temperatura wacha się w granicach 47- 53 stopnie podczas gdy miałem założony
ten stary to temperatura sie wachała pomiędzy 40-43.
Stary był o wiele mniejszy (Titan)czarny radiator.
Czy może być przyczyną to że ten stary przylega do procka lekko a ten nowy
bardzo ciasno przylega ?
Prosze o potpowiedz bo jestem skołowany !
Dzięki za opinie /Rafał