Re: Problem z upgradem BIOS'u

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 17:45:01 MET DST

szukalem kiedys biosow na tych dwoch stonach pcpartner i vtech
ale jedna z nich jest nie prawidlowa - ale znalazlem BIOS'a i kumpel jest
zadowolny
ma AMD 500 (Socket7)
musisz podac wiecej szczegolow dotyczacych biosu
pamietam ze ta strone skad sciagnelem bios - otwierala mi sie chyba pol
godziny
i to jeszcze po omacku szukalem dzialu bios ....
ale gdzies mam zapisane
UIN:38088826
GG:2729

Użytkownik Tomasz <tozga_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9d8hqk$sg6$1_at_news.tpi.pl...