Re: Czy jest możliwe odzyskanie plików po fdisku

Autor: Gregorek (gregorek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 14:04:06 MET DST

> Witam
>
> Wysyłam po raz drugi dzies poprzednie zginął w otchlaniach internetu.
> Jak w pytaniu czy jest możliwe odzyskanie danych po fdisku.
> Jezeli tak to jakimi programami lub narzedziami.
> Prosze o nieodsylanie do firm brak pieniedzy :(
>
> Bartek

Witam!
Sprawa prawie beznadziejna. Odzyskanie w całości plików praktycznie
niemożliwe. Można próbować odzyskać jakieś kawałki o ile po założeniu
partycji nie było nic więcej robione z dyskiem tj, nie był formatowany, choć
i wówczas jest nikła nadzieja. Najlepiej to robić TIRAMISU albo Easy
Recovery. Takie działanie ma sens jedynie w przypadku plików tekstowych lub
baz danych typu dbf.
Istnieje jednak nikły procent szans na odzyskanie całych plików. To sprawa
indywidualna i trudno tu jednoznacznie określić szanse z daleka.
Łączę się w smutku.
Gregorek